S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery.

Menu

 


Výměna a vrácení zboží

Jaký je rozdíl mezi výměnou a vrácením zboží do 100 dní?

Rozdíl je ve způsobu vrácení zboží a v platbě za poštovné. Pokud chcete zboží vyměnit necháme si ho od Vás vyzvednout kurýrem. Následně vám zašleme nový zboží, které jste si vybrali na výměnu. Chcete-li výtvarné potřeby vrátit, zašlete nám je na vlastní náklady, přičemž Vám poštovné na základě platného zákona neproplácíme.

Co mám dělat pokud dostanu poškozené zboží?

Nakupující je povinen si obal zkontrolovat ještě pro převzetím. Pokud je poškozen, vraťte ho kurýrovi, případně sepište škodní protokol a následně nás kontaktujte. Pokud obal poškozen nebyl, ale při vybalení jste zjistili že zboží je přece jen poškozeno, kontaktujte nás e-mailem. Stručně v něm popište co se stalo a zboží Vám následně vyměníme.

Pokud chci vrátit zboží jak mám postupovat a za jakých podmínek to mohu udělat?

V takovém případě je třeba abyste nás kontaktovali e-mailem na reklamacie@artmie.com. nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na stránce. Následně Vás do max. 48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníkům kontaktovat, aby Vám vysvětlil další postup při vrácení zboží. Podmínkou při vrácení je aby zboží bylo nepoškozené a doba od převzetí zásilky nebyla delší než 100 dní. Náklady při vrácení zásilky hradí kupující.

Pokud mi přijde jiné zboží než jsem si objednal?

Zkontaktujte nás e-mailem na reklamacie@artmie.com, a to s číslem produktu objednaného zboží, resp. i s číslem faktury. Popište nám v krátkosti produkt, tedy název, militráž, gramáž, rozměr a číslo produktu. Následně Vám zboží vyměníme.

Chci vyměnit zboží jak mám postupovat?

V takovém případě je třeba abyste nás kontaktovali emailem na reklamacie@artmie.com, nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na stránce. Následně Vás do max. 48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníkům kontaktovat, aby Vám vysvětlil další postup při vrácení. V případě výměny si umělecké potřeby necháme vyzvednout kurýrem. Poštovné pro vyzvednutí platí kupující.
Přepravní náklady při výměně produktu na adresu prodávajícího nese kupující včetně odeslání nového zboží.

V případě vrácení či výměny zboží, prosím, posílejte zásilky na adresu Strojárska 4268, 06901 Snina, Slovensko, nebo na adresu

ARTMIE s.r.o. 123kurier depo Brno
Saidova 19/9
620 00 Brno-Tuřany



Pokud se mi nebude líbit zboží vrátíte mi peníze?

Jestli se Vám zboží po doručení nebude líbit můžete nám ho do lhůty 100 dní od doručení zásilky vrátit. Zboží však nesmí být poškozeno. Po doručení zboží Vám bude platba následně vrácena. Poštovné však podle platného zákona neproplácíme.

Pokud chci vyměnit výtvarné potřeby do 100 dní platím i nějaké poštovné?

Při výměně zboží do 60 dnů poštovné náklady při vyzvednutí zboží kurýrem, jako i poštovné při odeslání nového zboží platí kupující.

 

Jak namalovat portrét na štětec + tipy na netradiční povrchy pro malování

22.09.2023

Umění se mění a vyvíjí. Zajímavá díla mohou vznikat i tam, kde bychom to nejméně čekali. Ukážeme vám,...

Kreslení tužkou - tipy pro začátečníky i pokročilé

12.06.2023

Kreslení je jedním z nejzákladnějších způsobů, jak uplatnit svou kreativitu. Ať už používáte tužku, pero,...

Plaster Art: Zkuste Reliéfní Pastu s ARTMIE | Kreativní Workshop

30.05.2023

Dnes se s vámi podělíme o úžasný zážitek z našeho workshopu Plaster Art, kde jsme všichni "umělci" -...

Jak malovat akrylovými barvami? Výhody, tipy a rady pro začátečníky i pokročilé.

09.05.2023

Akrylové barvy jsou moderní a flexibilní alternativou tradičních olejových barev. Díky svému vodou ředitelnému...


Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NjZkYzY
Oblíbené produkty
Celkem: 0
Vše do košíku