S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery.

Menu

 
Reels Image


Výměna a vrácení zboží

Co mám dělat, když obdržím poškozené zboží?

Kupující je povinen zkontrolovat obal ještě před převzetím. Pokud je poškozený, vraťte ho kurýrovi, případně sestavte škodový protokol a následně nás kontaktujte. Pokud obal není poškozený, ale při vybalení zjistíte, že je zboží přesto poškozené, kontaktujte nás e-mailem. Stručně popište, co se stalo, a my Vám zboží vyměníme.

Pokud chci vrátit zboží, jak postupovat a za jakých podmínek to mohu udělat?

Kupující má možnost bez uvedení důvodu vrátit zakoupené zboží do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Vrácení zboží musí být provedeno písemnou formou prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpracování vráceného zboží. Zboží je nutné odeslat na adresu prodávajícího nejpozději do 100 dnů od zakoupení na náklady a odpovědnost kupujícího. Přepravní náklady za vrácení produktu hradí kupující.

Pokud mi přijde jiné zboží než jsem si objednal?

Kontaktujte nás e-mailem na reklamacie@artmie.com , s číslem produktu objednaného zboží, případně také s číslem faktury. Stručně popište produkt, tedy název, kvalitu, váhu, rozměry a číslo produktu. Následně Vám zboží vyměníme.

Chci vyměnit zboží jak mám postupovat?

V takovém případě je potřeba, abyste nás kontaktovali emailem na reklamacie@artmie.com , nebo prostřednictvím kontaktního formuláře na stránce. Následně Vás do max. 48 hodin bude pracovník Centra služeb zákazníků kontaktovat, aby Vám vysvětlil další postup při vrácení. Přepravní náklady při výměně produktu na adresu prodávajícího hradí kupující včetně odeslání nového zboží.

V případě vrácení nebo výměny zboží, prosím, zasílejte zásilky na adresu ARTMIE, ,spol. s r.o.,Tečovská 1292, 76302 Zlín,CZ (možné zaslat pouze přepravní společností, kromě České pošty) nebo ARTMIE, spol. s r.o., Strojárska 4268, Snina 06901, SK (možné zaslat i poštou).



Pokud se mi nebude líbit zboží, vrátíte mi peníze?

Pokud se Vám zboží po doručení nebude líbit, můžete nám ho vrátit do lhůty 100 dní ode dne doručení zásilky. Zboží však nesmí být poškozené. Po doručení zboží Vám bude platba následně vrácena. Poštovné však, podle platného zákona, neproplácíme.

Pokud chci vyměnit výtvarné potřeby, platím nějaké poštovné?

Při výměně zboží náklady na převzetí zboží kurýrem, stejně jako náklady na odeslání nového zboží, hradí kupující.

 

Rok 2024 je plný ARTMIE novinek. Které přivítáme jako první?

26.01.2024

Ahoj, příteli umění, máme dobré zprávy. Za pár dní přivítáme nové členy ARTMIE rodiny produktů: Akrylové...

Kaligrafie a Hand Lettering: Proč to zkusit?

11.01.2024

Vstupte do světa krasopisu a objevte umění kaligrafie. Náš blog vás seznámí se základy estetického psaní,...

Tipy na tvořivé dárky pro děti

11.12.2023

Hledáte ideální dárek pro malého umělce? S našimi tipy možná najdete takový, který podpoří kreativitu...

Utajený šéf Vali. Jak zvládal práci v ARTMIE?

01.12.2023

Začíná běžný pracovní den v ARTMIE. Ve skladu čeká obvyklá hromada objednávek, které zpracovávají šikovní...


Vytvořeno systémem www.webareal.cz

MDA4MjAyN
Oblíbené produkty
Celkem: 0
Vše do košíku
Dopřejte si tvůrčí překvapení
{IMAGE}
{NAME}
Skladem Číslo: {NUMBER} Cena: {PRICE} Kč
-
1
+
Přidat do košíku
{SECOND_IMAGE}
{SECOND_NAME}
Skladem Číslo: {SECOND_NUMBER} Cena: {SECOND_PRICE} Kč
-
1
+
Přidat do košíku